Wyświetlacze w służbie dla gastronomii

Menu to bez wątpienia pierwsza forma komunikacji, restauracji z klientem. Prezentacja odpowiednich zdjęć potraw, właściwe opisy każdego dania oraz zakres składników to klucz do stworzenia dobrego menu.

Korzystając z cyfrowych tablic menu lub tabletów do składania zamówień, ważne jest, aby menu było odpowiednio zaprojektowane. To jednak nie jedyne rzeczy, które można zrobić, aby maksymalnie wykorzystać potencjał wyświetlaczy dla gastronomii.

Cyfrowe treści, które zwiększają zamówienia w restauracjach

Osobne menu dla dań specjalnych i bestsellerów

Często dania specjalne, które wyróżniają restaurację, są niewystarczająco eksponowane w restauracji. Warto pamiętać, iż klient nie zawsze potrafi samodzielnie znaleźć najlepsze danie. Aby to ułatwić, menu z promocjami lub daniami specjalnymi warto prezentować na osobnym wyświetlaczu. Wyświetlacz powinien być umieszczony w miejscu gdzie każdy klient zwróci na niego uwagę.

Wyróżnić warto także regularne pozycje, cieszące się największym uznaniem klientów, tak aby przyciągnąć większą uwagę.

PRZECZYTAJ  W jakim miesiącu najlepiej przejść na emeryturę

Zamiast tradycyjnego, ręcznego zbierania zamówień przez kelnerów, warto rozważyć wprowadzenie cyfrowych tabletów do składania zamówień. Szczególnie w restauracjach typu fine dining. Takie rozwiązanie to większa wygoda dla klientów.

Z punktu widzenia restauracji i obsługi, to również ogromne ułatwienie. Ekrany dla gastronomii pozwalają w łatwy sposób zarządzać aktualizacjami pozycji w menu. Z pomocą systemu tabletów, można również zarządzać wszelkimi zmianami w menu, cenami oraz usuwaniem produktów, które są w danym momencie niedostępne.

Wyświetlanie statusu zamówienia

Jeśli sprzedaż na wynos stanowi znaczną część zamówień restauracji, warto rozważyć wyświetlacze, które pokazują status zamówienia. Za przykład można wziąć McDonalda, gdzie zazwyczaj jest tłoczno, a klienci to zarówno osoby zamawiające na wynos, jak i te spożywające posiłki na miejscu.

Obie grupy mogą sprawdzić status swoich zamówień i odebrać je, kiedy będą gotowe. Korzyścią z tego rozwiązania jest łatwiejsze zarządzanie tłumem i zmniejszenie chaosu związanego z napływem zamówień.

PRZECZYTAJ  Zawód pełen wyzwań i odpowiedzialności

Skrócenie czasu oczekiwania

Restauracje typu takeaway, które obsługują dużą liczbę zamówień, mogą wyświetlać również dodatkowe reklamy i animacje, aby zająć gości w czasie oczekiwania na posiłek. Wyświetlanie ciekawych treści, np. o przygotowywanych potrawach może umilić czas oczekiwania.

Muzyka tworzy odpowiednią atmosferę

Nikt nie pogardzi dobrą muzyką. Wyświetlanie teledysków może zmienić atmosferę w punkcie gastronomicznym i z pewnością poprawi nastrój gości.

Aby stworzyć spokojną i relaksującą atmosferę, warto postawić na łagodną muzykę. Aby wyjść na przeciw młodszej grupy gości, wybrać można bardziej energetyczne utwory. Muzyka może naprawdę zdefiniować nastrój i atmosferę lokalu.

Promocja oferty z wyprzedzeniem

Promocja oferty z wyprzedzeniem jest często niewystarczająco docenianym aspektem, w wielu lokalach. Warto wiedzieć, że dzięki tej praktyce, można znacznie poprawić liczbę gości w przyszłości.

Jeśli w lokalu organizowane są wieczory muzyczne lub inne wydarzenia, warto promować je na dwa tygodnie przed wydarzeniem. Wykorzystanie w tym celu wyświetlaczy cyfrowych to jedna z najskuteczniejszych form promocji wśród klientów.

PRZECZYTAJ  Zawieszki ze stali chirurgicznej - szerokie zastosowanie w jubilerstwie

Korzystanie z wyświetlaczy cyfrowych pozwala w eleastyczny sposób dobierać i personalizować treści widoczne w lokalu gastronomicznym. Dzięki temu sukcesywnie rozbudowywać można grono stałych klientów, którzy chętnie będą powracać.

Dodaj komentarz